fredag 10 januari 2014

Rapporten klar...


Gud, man är ju inte van vid att gå i skolan onsdag - fredag. Men nu är det gjort för denna gången. Fick över 100 sidor att läsa i Oral medicin tills på måndag & då ska vi ha 4 - 5 frågor inför tentan som vi funderar över som vi ska få svar på.. Kände verkligen en smått panik så jag har skrivit färdigt rapporten som vi ska lämna in nästa vecka så jag kan fokusera på att läsa under helgen. Nu gäller det bara att den blir godkänd för någon väl godkänt hoppas jag inte på då föreläsaren sade att det är MYCKET svårt att få det!

I helgen ska jag försöka att gå ut & gå båda dagarna, mysa med familjen, plugga, bära ner julsaker, städa, fixa & dona lite & försöka komma i fatt med tvätten.. Lycka till kanske man ska säga.. Sedan måste vi möblera tillbaka alla möblerna som flyttades i onsdags när de kom in med ny digitalbox i lägenheten.. Elias ska också gå på kalas på söndag, så det blir en bra helg tror jag!
Nästa vecka är det bara skola för mig måndag -tisdag så sedan ska jag satsa på att plugga inför första tentan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar