söndag 12 januari 2014

Söndag - 1,1 mil och snö

Jag är verkligen supernöjd med dagens promenader. Först gick vi en när vi lämnade Elias & Hanna på kalas.. Så det var maken, jag & Simon.. 4,6 km blev det.. Sedan gick jag en sväng med mamma också & så gick jag en bit ifrån henne med innan jag blev upp plockad.. Så sammanlagt 1,1 mil idag.. Jag är nöjd måste jag säga!
Nu ladda om inför 2 dagar i skolan, fixa bort det sista av julen, möten, veckohandla & så ska jag följa med Elias & min mamma på hans första innebandyträning på onsdag! Det ska bli grymt spännande..

Nu dags att sova, har varit uppe lite länge än tänkt & sett på film...

3 kommentarer:

  1. Varför kan man inte kommentera i din andra blogg?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tänker du på min mer hemlig blogg?? Om det är den ska man kunna skriva där..

      Radera
  2. Får man läsa den andra bloggen me om man ber snällt? :-)

    SvaraRadera